Istappar är fina och läskiga



Jag sitter här med mina nya hörlurar och försöker fixa en ny spotify-spellista, min gamla är lite uttjatad och jag har inte uppdaterat den på ett tag... sen augusti för att vara exakt. Jag tackar popaganda för upptäckten av mycket bra musik<3

Nu är julafton, juldagen och snart annandagen också över. Det har varit gäster hit och dit och julmat heela tiden. Lite jobbigt att jag inte gillar julmat så mycket.. Men jag överlever på lussebullar och julmust! Jag vill inte ens tänka på hur mycker julmust jag har druckit de senaste dagarna. Kommer inte ens ihåg senaste gången jag drack mjölk, och jag som fullkomligt älskar mjölk. Nä nu måste jag gå och ta mig ett glas bara för det.

// Anita

Kommentarer
Postat av: koda

jag drack mjölk nyss! :D hittat din blogg mohahah

bio i morgon!

2009-12-27 @ 13:07:16
URL: http://cub.blogg.se/
Postat av: Eddi

sorry råka skicka i min systers namn xD

2009-12-27 @ 13:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback