the imaginarium of doctor parnassus

Igår var jag på bio med eddi, hanna och josefine och vi såg the imaginarium of doctor parnassus, som ni kanske kunde gissa genom rubriken. Den va bra, mysig och väldigt flummig. Lite förvirrande på grund av skådespelarbyte ibland men det gjorde inte så mycket. Heath Legers sista film, som han inte ens hann göra klart. Känns så sorgligt när man såg filmen och tänkte att nånstans där mellan alla scenerna så dog han liksom, och filmen bara fortsätter som vanligt fast med andra skådespelare. Fast det är ju klart att de måste gå vidare på något sätt men det är ändå sorgligt.


RIP

Andrew Garfield och Lily cole.

Tänk att ha ett sånt här speciellt utseende?

Idag har jag flängt runt på ikea. Är det bara jag som tycker det är jätteroligt? Fast idag så var ikea emot mig, inget jag ville ha fanns i rätt färg och när jag äntligen hade hittat något så var det slut.

Förresten, jag har äntligen återförenats med min älskade dator efter två veckor då den varit på lagning!

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback