tomtar på cyklar brukar man träffa på södertörn

Hejjjsan
Jag var och hängde på södertörns julavslutning igår med Malin, det var himla mysigt. Hela södertörn är så mysigt. Det är så annorlunda från södra latins typ coola avslutning i kyrkan. I södertörn känner man liksom igen alla och det e så mysigt alltihopa. Träffade lite lärare och sådära, man börjar sakna skolan när man kommer dit liksom. Känns som det var typ en dag sedan man var där senast. Hängde med min brorsa som har Ulrika och mina andra lärare till deras avslutning i klassrummet med, och det var också lite roligt. Kommer ihåg vår klass julavslutning när vi gick i sexan.

Södras avslutning var ju i försej också trevlig, alla musikare sjöng verkligen lääääskigt bra måste jag säga. Jag har köpt nästan alla julklappar, yes till mig alltså! Nu ska jag fortsätta med att passa min brorsa/packa/städa. Kul värre. Men vi ska ju till fjällen snart så det får bli så alltså.


fin bildNOT

//Tesse,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback