Världens mest misslyckade pepparkakshus



Vi gör pepparkakshus varje år, och varje år är det något som misslyckas. Men det här huset slår nog allt, HAHA. Det slutade med att vi fick använda riktigt lim för att det smälta sockret stelnade. Vi får komma ihåg att huset inte är ätbart i år.

Men ena sidan såg ju fortfarande relativt bra ut, så då dekorerade vi den. Men glasyren var lite för rinnig och texten (skriven av mig..) blev lite skräckfilms-aktig istället för jul-aktig:


Det blev ändå lite charmigt tycker jag.

Idag är det dan före dopparedan och jag har alla presenter klara och inslagna. Creds till mig. Jag har varit så fokuserad på att fixa alla andras att jag inte kom på förrän igår att jag faktiskt också kommer få saker! Fett kul ju!

Förresten så måste jag ge mig själv lite mer creds för att jag bloggar så duktigt! Jag har lyckats höja inläggpervecka-genomsnittet från 3 till 9! Hur det har gått till har jag ingen aning om, eftersom jag bara skrivit 4 inlägg sedan det var 3 per vecka..?

// Anita

Kommentarer
Postat av: Emz

Den blev ju bra ändå ja :)

2009-12-23 @ 16:19:15
URL: http://xemzx.blogg.se/
Postat av: Alina

finfin blogg! :) allt bra idag?

2009-12-23 @ 18:08:44
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback