Internet cafe

Anita har hittat internet igen! Ett till inlagg utan bilder och de tre sista bokstaverna i alfabetet.
Iallafall sa har det inte hant sa jattemycket, jag har mest tagit det lugnt. Har traffat min kompis magda varje dag i en vecka. Hon har lart sig saga bajs och tycker det ar jatteroligt haha. Det marks inte att hon ar 18 direkt. igar akte hon och nasta gang vi ses ar om ett ar:( Vi har bestamt att hon kanske ska komma till sverige i juni nasta ar, det skulle vara sjukt kul!

Sen har jag varit pa brollop. Hade aldrig traffat brudparet eller nagon av de 120 gasterna nagonsin forut men det var jattekul anda. Larde kanna lite slakt och sa. Jag ar valdigt tacksam over att vi larde oss dansa lite pardans i skolan forut, det kom till nytta nar man blev uppdragen pa dansgolvet. Jag dansade lite med brudens yngre bror, jag tror att han ar min syssling, och sa dansade jag en gang med brudgummen haha. Det var jattekul faktiskt, och sa fick jag anvandning for min balklanning igen.

Just nu har vi akt fran landstallet till huvudstaden for att shoppa lite, fixa lite grejer och traffa min alldeles nyfodda kusin:) Snacka om att jag har saknat civilisation. Ni skulle se stallet jag bor pa har. Omradet bestar av tre gator dar typ alla kanner alla och vagarna ar inte ens asfalterade. Det finns i alla fall en sjo typ hundra meter bort. Men jag alskar det har stallet i alla fall, jag har varit har typ varje sommar i hela mitt liv.

Jag saknar sverige sjukt mycket samtidigt som jag inte riktigt vill aka harifran.
Om nagon har missat det sa ar jag i polen forresten. Jag kommer hem pa mandag och bloggar da.

Saknar alla jattemycket!
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback