Jag har suttit i dumbledores stol

Alla som inte gillar Harry potter rekommenderas att hoppa över det här inlägget, lite nördvarning här.
När vi var i London såg vi en Harry potter lastbil parkerad vid leicester square som man fick gå in och kolla i. Vet ni vad som fanns där?? Saker som de har använt i den senaste harry potter filmen! De riktiga!
 
Harrys kläder


Dumbledores kläder


Snigelhorns kläder


Sorteringshatten och åskviggen(!)


Jag sitter i dumbledores kontor!


Lite coolt att ha sett allt i verkligheten faktiskt.

Ett stort gäng är ihopsamlat som ska gå på premiären av filmen tillsammans, kuuuul att jag inte är hemma då och missar det :(

Jenny skickade nyss en våra gamla msn konversationer till mig. Haha riktigt kul att läsa faktiskt! Vi pratar om allt från graviditet till kiss och bajshumor, mitt i allting blir hon till Bertil 56 som söker sällskap och jag leker hora? Men min kalender är så fullbokad så jag föreslår min moster märta på 150 kg istället och "bertil" som tänder på tjockisar blir riktigt ivrig. Haha ja så kan det bli när man tröttnar på att plugga runt sådär ett på natten. Kommer knappt ihåg att vi skrev sådär!

Men jaja pusspuss nu ska jag försöka sova.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback