Kommer sakna dig väldigt jättemycket

Hejhej
Jag såg harry potter och halvblodsprinsen idag. Den var sjukt bra, även om jag inte gillade början så mycket. Det var så fel alltihopa i slughorn´s hus osv, det fanns liksom ingen magi. Men sedan blev den sjukt bra och jag gillade verkligen hur de hade gjort slutet på filmen.

I filmen tar de fram väldigt mycket saker som man bara kan ana och gissa när man läser boken. Alla dessa saker väldigt tydliga  i filmen vilket på ett sätt gör det hela mer självklart inför sjunde delen.

Förresten så hade de en recension om filmen idag i DN. Måste bara säga att hon som har skrivt den har missuppfattat poängen och meningen med hela filmen. Egentligen med hela harrypotterserien.

Imorgon åker jag till landet. Vilket är inteinteinteinte kul.

Pussochkram

det blir inget mer bloggade nu på kanske två veckor, då Anita kommer hem från polen, så nu blir det dött här ett tag.

//Tesse

Kommentarer
Postat av: jenny

jag läste i DN, har ju inte sett filmen än, men kunde de inte valt nån annan att skriva, hon har verkligen missupfattat ALLT, inte ok

<3

2009-07-18 @ 21:10:06
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback