Mamma.. när isbjörnar smälter, blir de vanliga björnar då?

...taget från tjuvlyssnat.se, sagt av en fyraårig pojke. Så söt!

Segaste morgonen någonsin. Vaknade vid 7 (!!!) av att brandlarmet tjöt som bara den? Somnade om och vaknade sen av åskan. Sitter fortfarande i pyjamas haha. Fastnade framför TV:n (det var faktiskt ganska intressant på Ellen Degeneres show hahah) och har gjort typ ingenting hela morgonen. Ska träffa jenny men båda vi är sega och sitter nu och pratar i telefon och har gjort det väldigt länge istället för att gå de 50 meterna mellan våra hus och träffas. Hehe lite fail.

Jag var jätteduktig igår och rensade och fixade bland alla mina mappar på datorn. Det var verkligen kaos, allt var huller om buller och man kunde inte hitta någonting. Det blir ju så när man ibland fotar över hundra foton varenda dag.




Nu kanske jag borde fixa mig så att jag och jenny hinner träffas innan vi dagen är slut..
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback