Ska till landet igen imorgon, men idag är jag hemma



Hej hej
Är hemma från landet över dagen bara och så kom jag på den snillerika idén att göra ett blogginlägg. Visst är jag smart ibland? Landet är ganska tråkigt, ungefär sitta i stolar och gå och bada. Sen fanns det inte så mycket mer att göra där. Men jag har ändå shoppat, trots att staden där är i size jätteliten så lyckades jag hitta lite stuff faktiskt. 

Snart kommer Anita hem från polen och då kan hon börja blogga igen, det är bra. Vår design är fulfulfulful för övrigt. När båda vi är hemma Anita så måste vi verkligen fixa den.

Puss och kram vi hörs i augusti

// Tesse 


Kommentarer
Postat av: moa hansson

Hej! Vad tycker du om min senaste modellbild? Säg vad du tycker och jag blir jätte glad! Kram

2009-07-31 @ 16:28:13
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback