telefonräkningar





Grattis på födelsedagen lillebror säger jag med lite tråkiga bilder på några ballonger. Men det är trevligt ändå.

Det känns verkligen som att hela livet går ut på att planera framtiden, jag menar vad är anledningen till att jag precis har tillbringat nio år i skolan? För att få en bra framtid. Samma sak med småsaker, som att man lagar mat för att inte bli hungrig, försöker komma på vad man ska göra imorgon eller bara lösa massa problem med hur man ska hinna allt. Hela tiden så är framtiden focus utan att man tänker på det. Lite onödigt att det är så egentligen. Jag menar med mina kompisar så kan man ju sitta i en timme dagen innan och förösöka komma på något roligt att göra dagen efter och oftast slutar det i alla fall med att man bara ses lite random och så gör man lite vad som helst. Snacka om onödig telefonräkning, fast det är ju kul och prata i telefon.

Shit vad jag skirver konstiga saker just nu. Men jaja, det blir nog bra.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback