tråkighetsskalan



'

VARNING!
Detta inlägg är mobbat! För mina bilder är väldigt mobbade.

Hej hur som helst. Jag shoppade lite idag, lite rea och sådär, ett linne, en kavaj och ett par jeansshorts. De som är med på första två bilderna, sedan har jag städat min garderob sen klockan tre idag. Hittade lite trevliga saker som jag glömt att jag hade och sådant blir man glad av. I alla fall tar det sjukt långt tid att städa den jävla garderoben, liksom sortera och sortera i hundra tusen år. Det tar typ aldrig slut, så jag är rätt stolt över mig själv som lyckades avsluta detta arbete.

Nu är tesse trött. Speciellt är jag trött på att sortera kläder. Men jag vill sova också. Anita, du som tyckte att jag skulle göra ett roligt inlägg. Vilken besvikelse det kommer bli för dig. Jag menar ett inlägg om städning?! typ högst upp på tråkigthetsskalan. Haha. Men jaja, livet går vidare. Puss och kram.

//Tesse

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Tusen tack! :D

2009-07-02 @ 15:42:46
URL: http://ebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback