Alla kommer att älskar Anitaw och Tessie

Detta händer aldrig anita och tesse:
Anita och Tesse säger upp sin vänskap.
Vi skaffar oss nya bloggar och börjar prata om hur mycket vi hatar varandra.
Tesse börjar kalla sig själv Tessie.
Anita börjar kalla sig själv Anitaw.
Vi börjar tro att vi är snyggast i hela världen och blir mobbade fjortisar som säger att vi inte alls är fjortisar.  
Anitaw och Tessie bloggar typ tusen gånger per dag och pratar bara om håförlängningar.
Anitaw och Tessie blir sedan bästa vänner igen..
i typ tre sekunder.
Vi fortsätter att vara bästaw vänner och värsta fiender hela våra liv och det enda vi tänker på är våra blogg och när vi fyller 75 har vi fortfarande platinablond hårförlängning. Puwss.


Hahaha. Det troligaste är väll att jag fortfarande är avundsjuk på anita som har fått sittta i dumbledores stol när jag fyller 75. Det är liksom mitt sanna jag hahaha. Vi fortsätter alltså med anitatesse.blogg.se. Anitaw och Tessie kanske inte är vår grej riktigt. Undra hur många som fattar vad jag pratar om.



//Tesse, eller Anita made the pic så snesträck henne med förresten

 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Anita ser ut som kisse:P haha ville bara säga det

2009-07-05 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback