Jag orkar inte alltid komma på en bra rubrik.





Första gången på länge som vi fyra träffades. Jag räknade efter och märkte att nästa gång det kommer att hända är i typ augusti? Då börjar vi olika skolor och olika klasser också. Fett sorgligt. Malin är hemma från grekland nu och är brun som en pepparkaka, och jag blir bara blekare och blekare.

Måste bara kommentera att jag ser sjukt mobbad ut på videoinlägget. Jag får väl skylla på ljuset eller nått.
Förresten så får ni inte tro att det är såhär våran design ska se ut, den är bara tillfällig egentligen. Vi har bara inte orkat/hunnit göra en riktig än. Samma med "om oss"-fliken, den ska vi också fixa någon gång.

Ska väl sova snart nu, pusspuss
// Anita

Kommentarer
Postat av: Leia

Det där med rubriker är riktigt svårt ibland. :S

2009-07-05 @ 11:16:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallå i stugan ! ;) vad hittas på idag ?

2009-07-05 @ 15:17:07
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback