Här sitter jag och väntar..


Hehe jag känner att mina "djupa tankar kring skor" igår blev väldigt ytliga när Tesse sen kom med sina funderingar, som kanske var liiiite djupare än mina.

Jag brukar vara väldigt dålig på att blogga på morgonen (ja jag kallar det här morgon fortfarande) eftersom jag aldrig hinner, men nu sitter jag och väntar på att min kära kompis Malin ska bli klar någon gång. Så jag har all tid i världen eftersom jag har varit klar ett tag nu..

Jag åt nachos till frukost imorse för det fanns inga flingor. Sen drack jag cola för att mjölken var slut. Känner mig så otroligt nyttig.
Men det är så sommarloven ska vara. Man ska vräka i sig massa onyttiga saker hela tiden och aldrig ha koll på vilken dag det är. Jag och Malin försökte lista ut det när vi pratade i telefon idag och vi kom tillslut fram till att det måste vara måndag för inga föräldrar är hemma.

Så fort Malin är klar ska vi nog dra in mot staden och möta jenny.
Ha det bra
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback