titta en gris





Hej!
Bild 1. Tesse sitter i en park och Anita tar ett kort.
Bild 2. Jag har en ny kavaj och jag vet att bilden e helt sjuk.
Bild 3. Jenny har snott min kamera hela kvällen.

Jag har fått shoppingdamp. Jag menar hur mycket har jag köpt senaste dagarna? Liksom två par shorts, två kavajer, ett linne och ett par jeans och säkert nått mer som jag har glömt. Mitt kort kommer snart ha noll kronor. Jag får helt enkelt inte gå in i en enda affär närmaste dagarna. Måste helt enkelt behålla mina sista besparingar.

Jag har världens bästa pojkvän.

Förresten är jag så sjukt glad över att mitt liv är exakt som det är. Det är helt perfekt och jag vill inte ändra på en enda sak.

Det är så sjukt att man glömmer så fort. Att verkligheten bara försvinner om den inte är tillräckligt värdefull för att minnas.
 
Jag känner att detta inlägg är väldigt konstigt.

Puss och kram

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback