så har vi det andra tegelväggsinlägget





Hej!
Här har vi telelvägginlägg nummer två. Springa till buss missa den och sen vänta i en halvtimme vid en tegelvägg var det alltså.

Anita tycker lost låter kontigt, men jag tycker det där med universumknappen låter jättekul ju. 

Asså det enda jag gör när jag är hemma är typ att städa och sova. Kanske äter jag mat också, eller alla fall frukost resten missar jag liksom. Skulle vara skönt å sätta sig och göra ingenting någon gång. Men det lär ju aldrig hända haha. Jag som trodde att det skulle bli typ lungt att ha sommarlov men det är nästan tvärt om typ hets att hinna överallt hela tiden. Fast det e hets att hinna överallt på ett bra sätt, till skillnad från när man gick i skolan då det bara var  jobbig stress.
 
Nu ska jag a kind of kolla lite på tv tror jag. Pusspuss!

//Tesse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv har jag varit medlem i knappt tre dagar och har redan tjänat 700 kronor.

2009-07-08 @ 01:08:53
Postat av: AMANDA - ♥

grym oufit =)

2009-07-08 @ 01:26:08
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Ida

sån söt blogg du har =)

2009-07-08 @ 12:13:31
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback