pusshej







Hej på er alla
Idag har jag varit en stund vid vattnet, men eftersom det var kallt och kiosken var stängd så drog vi oss snart där ifrån. Jag handlade lite godis senare eftersom jag var så sjukt sugen på smågodis. Älskar verkligen att välja bland alla sorter, synd bara att jag har börjat tröttna på det mesta.

Just nu sitter jag hemma och myser lite, typ läser harry potter och äter godis. Godis är gott och Harry Potter är bra så det är en mycket bra kombination. Harry Potter and the half-blood prince har nu premiär om endast fyra dagar och jag vill se den nu! Ni fattar inte vad jag har längtat efter denna film haha, fatta hur sur jag blev när de sköt upp premiären från november förra året till nu. Tur att det bara är fyra dagar kvar nu i alla fall.

Jag vill ha en typ sjömansmössa, eller något sånt, asså såna som liknar studentmössor men inte är studentmössor. En sådan vill jag ha! Fast jag har letat på massor av ställen, så jag har inga ideér på var jag ska leta längre.

pusshej
Konstigt tomt det blir här när inte Anita skriver.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback