Tesse har träffat James och Oliver Phelps








Okej detta är så sjukt coolt. Jag har KRAMAT Oliver och James Phelps jag har deras autografer och jag har PRATAT med dem. Så himla sjukt jättejättecoolt och de signade min harrypotterslips. Jag är sjuuukt glad och typ hyperventilerad lite förut. Men asså de va i sverige och jag har träffat dem! Jag dör lite här borta. Shit vad alla skrek när de klev ur bilen haha.

Alltså för att förtydliga lite så var jag och Malin och kollade vid galapremiären för harry potter and the half-blood-prince dit Oliver och James Phelps skulle komma. Och för er som inte vet saker man verkligen borde veta så spelar dem Fred och George i HarryPotterfilmerna. Haha.

// Tesse

Kommentarer
Postat av: jenny

sååå coolt!

asså jag är inte liite avis om man säger så!

puss på dej!

2009-07-09 @ 22:53:29
URL: http://ourstuff.blogg.se/
Postat av: IIDA

SV okej :D tack så mkt!

2009-07-10 @ 12:08:07
URL: http://strawii.blogg.se/
Postat av: karro

karro är väääääldigt avundsjuk!!!!

<3<3

2009-07-10 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback