äääääääääääääääääääää

hejsan hoppsan
Jag har träffat Lennart idag. Det var mysigt, inte för vi gjorde nått, men det var kul ändå. Så länge jag e med honom så spelar det inte så stor roll för mig exakt vad vi gör liksom. Eller ja, utom att sjunga kanske. Haha. Jag är så rolig. Not.

Men ja, som sagt så kommer Anita och jag ha damp imorron. Verkligen dampdampdamp. Tycker lite synd om Jenny som kommer behöva stå ut med oss kanske. Haha. Seriöst vilken dampdag det kommer att bli. Över en ganska mobbad sak med. Som kanske inte är så jättemobbad, men ändå väldigt mobbad. DAMP.
 

Tesse i sin bäst stund. Haha.


Min mamma har ett fint linne som jag gillar.

Nu ska jag sova snart,
Godnatt

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback