äntigen börjar det bli riktig sommar









Hallojsan
Jag hade fett kul idag, träffade Jenka och Soffan. Vi var och badade, åt mina chokladgrottor (hallonsylten var slut) och lite sånt. Mycket trevlig dag. Tänk liksom i lågstadiet när vi tre var med varandra varje dag exakt hela tiden. Det var så sjukt länge sedan nu.

Asså jag har tänkt lite på alla kompisar och sådär. Jag undrar liksom om kanske tjugo år? Vilka kommer man fortfarande träffa då? Det känns liksom så konstigt att massa kompisar som man verkligen träffar hela tiden nu och som verkligen är en del av livet bara kommer vara någon kompis man minns att man hade sedan. Det går liksom inte att tänka så. Och samma sak om kanske tre år, när jag går ut gymnasiet, vilka av grunskolevännerna kommer vara kvar då?
men jaja,

puss och kram på er

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback