bilder från balen


jag




Så här kom vi åkandes till skolan:)


jenny o malin va fina


Karro såg ut som en dröm enligt vår lärare, haha


Tesse va också fin:)



Titta vad duktig jag är som laddar upp bilder från balen som jag lovade. Våra uppdateringar är lite glesa just nu (inga inlägg på fyra dagar från en viss person hosthost), men det händer lite saker och vi har mycket att tänka på. Men jag ska försöka få Tesse att skriva ett blogginlägg snart, för jag vill liksom inte vara den enda som skriver i den här bloggen.
Tänkte skriva lite om vår otroligt sorgliga och knäppa skolavslutning också och lägga in någon bild. Jag gör det senast imorgon så ni får hålla ut tills dess helt enkelt.

Tänkte sova om ett tag, vi hörs imorgon
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback