klänningsjakten (jag har tråkigt!)

   
   
  
 

Det är inte lätt att hitta en fin klänning både är väldigt fin och sitter bra. Här är några av alla jag provade. Jag är så glad att jag äntligen har hittat en.

Jag sitter hemma just nu och har sjuuukt tråkigt. Jag har verkligen ingenting att göra och alla är upptagna idag med att gå på studentskivor och åka till landet och såna saker, så just nu har jag kompisabstinens. Det är ingen rolig inne på msn heller! Vad kan man göra när man är själv? Jag kommer inte på en enda rolig sak, det är jättejobbigt. Jag får väl se någon film eller nått, det går ju att göra själv men det är ju grymt mycket roligare med kompisar. Den här fredagskvällen kommer inte direkt bli den roligaste...

// en uttråkad Anita

Kommentarer
Postat av: tesse

haha vad många fina klänningar du har provat! Utan att köpa en enda:P haha. Jag har också någon slags kompisabstinens:P men jaaa jag skulle ju på studentskiva så ja :P

2009-06-05 @ 21:19:38
Postat av: jenny

fina klänningar!

jag var ju på studentskiva igår men idag, har jag inget planerat. vi kan ju hitta på nått!

kram

2009-06-06 @ 11:30:05
URL: http://ourstuff.blogg.se/
Postat av: Sara

Härliga klänningar, man blir rätt kräsen när utbudet av klänningar är så stort!

2009-06-07 @ 10:20:39
URL: http://www.faeria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback