London dag 1 - sevärdheterna

Jag tog över 500 bilder i london även fast jag raderade och rensade bort de dåliga hela tiden så jag får helt enkelt dela upp bilderna i flera inlägg så att det inte blir för många. Inte för att jag kommer ladda upp alla 500 men ni fattar.

Första dagen var väldigt intensiv, vi hann se typ alla viktiga turistattraktioner på en och samma dag. Big ben, westminster abbey, london eye, trafalgar square, picadilly circus, downing street, hyde park, st pauls katedral, tower of london, tower bridge, chinatown och soho där vi stannade för att äta. Jag hade dödligt ont i fötterna efter allt springande omkring på tunnelbanestationerna mellan de elva olika linjerna.



Vid downing street, kolla noga på hästens mun och ansiktet bakom! haha!



Vid trafalgar square, och ja jag hade en dålig hårdag.


Picadilly Circus



London eye



Buckingham Palace


Mamma o pappa vid tower bridge.

Fler bilder kommer någon annan dag. Sov gott allihop.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback