QP cheese

Seriöst! Jag är så himla knäpp. Ofta man börjar städa sitt rum klockan typ 01.00? Jag typ satt här och kollade på mitt sjukt stökiga rum och så helt plötsligt bara jag måste städa! Och så städar jag hela rummet noggrannnare än ever? Jag suger på att städa och hålla ordning och allt sånt, så nya tekniken får helt enkelt bli att städa på nätterna. Bra där.

Förresten satt jag på donken igår och tänkte typ "jag behöver en förändring i livet". Så jag gick fram till kassan och gjorde något helt oväntat! Jag beställde QP cheese istället för chicken nuggets, som jag har beställt varje dag typ hela livet. Men QP cheese va ju sjukt gott så det är min nya mcdonaldsmat. Haha, asså jag driver lite här, så att ingen tror jag är såhär mobbad i verkligheten. Eller är jag kanske såhär mobbad? Haha, nej då jag är snäll. Men jag gillar QP cheese. 



Såhär såg jag ut på midsommar. Då fattar ni hur kallt det var liksom. Jag frös sjukt mycket ändå. Fast jag fryser typ alltid i för sig. Jaja, tröjan köpte jag i alla fall på monki någon gång och sjalen är mormors haha. 

Men nu ska jag sova tror jag. Inte för jag är trött precis men jag ska nog sova ändå. Puss på er. 

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback