SHIT POMFRITES såhär kan jag ju inte gå runt?!




Halloj
Anita har beskrivit våran dag väldigt väl så det finns inget jag kan säga. Hejdå!

Nä skojja bara. Det finns lite kvar haha. Eller egentligen skulle jag kunna skriva väldigt mycket saker här som har varit så sjukt roliga idag. Men grejen är att det skulle bli väldigt tråkigt och läsa. Eftersom Anita och jag inte skrattar åt roliga saker. Vi bara tittar på varandra och skrattar. Jag säger bara floooooooomingsberg liksom. Asså vi har skrattdamp hela dagarna. Det kan räcka med att det går förbi en människa och vi kollar på varandra och sen har vi skrattdamp i tio minuter. Minst.

Hur som helst så åkte vi hem till Anta vid typ sex eller sju kanske och sedan cyklade vi runt en liten stund innan Anitas cykel fick damp och hela gummislangen ramla ur däckgrejen liksom. Så ja, vad gör vi då? Vi typ lägger upp halv hennes cykel på min cykel och så typ håller vi i styrena och försöker gå, eftersom man inte kunde rulla Anitas bakhjul. Det såg typ ut som en cykelskulptur. Vi var tvugna att springa hela tiden också för att cyklarna rullade av sig själva med, och så skrattade vi. Såklart.

Jag hade socialdamp i stan med. Det var en gubbe som frågade om vi hade cigg och vi bara nej. Han bara igen typ "röker ni?" och vi typ "nej" och sen fick jag socialdamp och berättade värsta förklaringen typ om vi hade haft cigg hade vi ju rökt så varför frågade han om vi röker efter han frågat om cigg å typ blabla. Han typ va? Haha. Hur som helst är väll han ganska dum och fråga folk under arton om cigg, för om vi hade haft så hade vi ju inte direkt gett bort någon? Det borde liksom varit vi som frågade honom eftersom han va typ 25. Haha. Smart kille - not. 

Jag har köpt nya shorts idag med, och solglasögon. VIsst är shortsen fina? Det tycker jag i alla fall.

puss och kram skumbanan

Lennart kom hem idag! <3

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback