Parkmys

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag, Malin, Linnéa och Suss satt i en park och fikade, spelade gitarr, frös, applåderade åt hoppande cykelpojkar, grävde i hundbajspåsekorgen och bara pratade. Jag måste nog förklara det där med hundbajspåsekorgen, men det var två cykelpojkar som slängde ner en sparkcykel där så vi tänkte hämta den. Sen visade det sig att den var i två delar och det förklarade ju varför de slänge den.
Vi hade gitarr med oss för att Malin skulle låna min och vi orkade inte åka och lämna den hos henne så den fick följa med helt enkelt. Så vi satt där och spelade de två låtarna vi kunde men ingen runtom verkade tyvärr uppskatta det.


malin

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback