storasyster





Tjollahoppsan!
Eftersom Anita är inne i stan och flowar och jag sitter hemma med mina släktingar, så får väll jag uppdatera lite. Rymma från släkten helt enkelt. Hahah, nej men jag tycker om mormor och morfar and the rest.

Jag roar alltså mig själv genom att rita lite idag. Eller ja, kladda kanske man ska kalla det haha. Jag orkade inte tänka så mycket, så jag ritade av omslaget till Harry Potter och halvblodsprinsen. Obs, tiominutersbild haha. För er som har missat det så är jag sjukt harrypotternördig. Även om det var värre för kanske ett år sedan, då man inte såg väggarna för alla harrypotterafficher, nu mer har jag tagit ner det mesta. Men, jag tycker nog om harry potter lika mycket i alla fall haha. Jag har väll läst den femte boken runt 30-40 gånger kanske. Lite för många hehe.

puss och kram

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback