tårta till mig

Hejhej!
Snart kommer det bli saftkalas här hemma hos mig. Haha, nej men min käre pappa fyller år idag så, Saftkalas helt enkelt. Kommer väll få tårta och lite sånt antar jag.  

Jag ska vara hemma typ hela sommaren och det är fett najs, för då kan man göra massa saker som man inte hinner om man åker bort hela tiden. Det sköna med sommaren är ju liksom att träffa kompisar och så. Jag älskar verkligen det där med att man hela tiden bara går runt, utan att veta vilken dag det är eller vad klockan är. Sommarlov är fett najs.
 
Det är tur att jag gillar min kusin. För hon kommer hit idag. Det är jättenajs.


Typ hej sätta upp håret leta fram någon tröja å sen typ hej klar. Haha.

Pussar
// Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback