två timmar senare






Ja, vi saknar ju Anita här i bloggen idag. Så alltså gör jag ett inlägg till. Ni ser min mobil? Det där spelet "johnny crash", jag har klarat alla banor utom fyra stycken. När jag har klarat hela spelet, då ska jag köpa en ny mobil! Tror jag. Så alltså, fyra banor kvar. Aldrig att jag lämnar ifrån mig mobilen utan att klara hela spelet.

På tal om päron fruktrdryck. Ofta man får ett gott liv av att dricka den? Not. Jag menar herregud, så god är den ju inte. Det smakar typ päron. Men ett godare liv på grund av den? Jag tror inte det.

Jag kollar fortfarande på grey´s anatomy förresten. Shit vilka problem man kan ha. Typ hej alla är nere i världens största depression, orka att alla TVserier är så överdrivna. Fast grejen är ju att det är kul att kolla på. Typ, de har det värre än mig haha.

Puss och kram

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback