sjuttonde juni

Hallopsan soppsan
Jag kör Anitas stil och skriver en mobbad hälsningsfras eller vad det heter. Även om jag tycker att "hallopsan soppsan" e ganska mycket roligare än "tjooohoo bloggen". Haha.

Idag är det den sjuttonde juni och jag var med Lennart. Sjukt mysigt, sjukt bäst och sjukt bra på alla sätt som det kan bli. Du fattar inte hur mycket jag gillar dig, eller det kanske du gör men i alla fall. Vi kollade på scrubs förresten. Jag såg typ ett och ett halvt avsnitt. Woho. Haha. Jag är värsta glad med.







Såhär ser jag ut när jag har tråkigt då. Köpte nytt balsam igår förresten och det äger. Najs kamera Anita förresten. Jag har funderat ett tag på vilken ögonfärg jag har.. ? På dom här bilderna ser de lite gröna ut. Men annars brukar de vara ganska blå. Hm. Konstiga ögon.

pussar pussar

//Tesse


Kommentarer
Postat av: Terese

Vad ska ni hitta på midsommar då?

2009-06-18 @ 11:25:41
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback