heeeeej

Hihi vad roligt att skriva bredvid bilden:)
Men iallafall, idag har varit en väldigt seg men mysig dag. Det här vädret verkar göra alla sega. Jenny ringde imorse och ingen av oss hade lust att göra något speciellt, så hon kom hit och vi tittade på vänner hela dagen. Vi kollade igenom nästan hela säsong 6 haha. Enda avbrottet vi gjorde var när vi fixade mat, billys panpizzor.
Inte så händelserik dag, men det är verklgen skönt med såna dagar ibland. Då man kan ta det lungt liksom.

Jag blir verkligen irriterad på att det inte känns som att det är sommar nu! Jag vill sola och bada och kunna gå i tunna kläder utan att frysa. Jag vill sitta i gräset och äta glass och massa andra somriga saker. Blä på svensk sommar.
Just det jag åker till London på torsdag och Tesse åker till landet då. Blir nog inte så mycket uppdatering då.. lite sorligt..


Haha nu bestämde vi oss plötsligt för att gå på bio, baksmällan. Det blir nog kul:D
// Anita

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!

Just nu pågår en bloggdesign-auktion där utgångspriset är endast 10kr! Välkommen att lägga ett bud eller bara kika :)

2009-06-15 @ 22:34:18
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback