varning för vampyrer






Halloj
What´s this? Har Anita blod i ögat? Snacka om knas. Hon kanske ser ut som en vampyr som äter med ögonen buuuuhuhuu. Vad rolig jag är. Hur som helst är inte risken så stor att hon ser ut som en vampyr när vi är på en badstrand. Så alltså, Anita du kan ta det lungt.

Idag har jag på mig en jeansväst från weekday second hand, shortsen och tröjan hittade jag i en låda i källaren förut. Najs på det.

Jag e lite knäpp för jag har blivit värsta galen i att äta ägg. Äter ägg hela tiden. Jag har hört att det e farligt eller nått, men jaja det kan ju inte vara lika farligt som att ha blod i ögat. Eller? Hahaha.

Nu ska jag chilla här ett tag, innan jag åker iväg

puss och kram

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback