Videoinlägg



Andra gången vi försöker göra ett videoinlägg dårå. Haha vi har egentligen inte så mycket att säga, sitter liksom och snackar om langos i en kvart typ. Men vi har ju faktiskt gjort stora framsteg sen de förra måste ni erkänna, vi pratar faktiskt istället för att bara skratta. Min insane ordvits var ju.... kul. Det är så fint när vi vinkar på slutet också.

Men nu ska jag läsa lite i sista twilight boken innan jag går och lägger mig tror jag. Man kan verkligen inte sluta läsa den. Juste såg trailern till new moon idag också! iiih spännande, jag längtar till november!
// Anita

Kommentarer
Postat av: noelle

SV: tack tack tack!

2009-06-03 @ 19:31:29
URL: http://noelles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback