Bilder

Här kommer lite bilder från dansuppvisningen som jag lovade i förra inlägget, jag lägger inte alls upp det här bara för att mitt inlägg ska hamna överst:).


Söta små djungebarn


Tesse i blå tröja näst längst till höger


hopp i fina kjolar


händer

Bilderna är inte så jättebra för när jag använde blixt så blev huvudena framför mig upplysta och dansarna syntes inte, och utan blixt så blev bilderna lite oskarpa. Men det får ni leva med.

och förresten, Tesse när du ser det här logga in på msn! I need help with the elektrokemi.

// Anita

Kommentarer
Postat av: jennss

det lyckades du bra med anita, du smög dej in högst upp på sidan och skyllde på ditt forna jag, jag är imponerad, nu blir det spännande att se vad tesse har för ursäkt,

elektrokemi suger...

<33

2009-05-24 @ 20:42:42
URL: http://jennss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback