breakfast in the sunshine









Hej!
Jag åt god frukost idag ute i solen. Sjukt varmt och det var sjukt mysigt, visst är min bricka med jordgubbar fin förresten? Idag tänkte jag göra lite saker som man aldrig brukar hinna med, som att typ hämta ut mina glasögon, rensa garderoben, sola och kolla på bikinisar. Jag hatar verkligen att leta efter bikini, det är så himla tråkigt och det slutar alltid med att jag köper massa andra onödiga kläder och inte alls kollar på någon bikini över huvudtaget.

Jag skulle gissa att Anita typ sover eller är inne i stan och letar efter balklänning, good luck med det Anita i alla fall. Hoppas du hittar någon nu.

Puss

// Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback