Dansuppvisning



HEJ
Nu kommer alltså mitt allra första inlägg som jag skriver helt själv. Grymt eller vad? Idag ska jag ha dansuppvisning. Det kommer bli sjukt kul, utom att jag inte kan typ någon av mina danser. Men det är kul i alla fall. Hoppas bara att jag hinner lära mig den dansen som jag abslolut inte kunde igår på genrepet. Hehe, jag stog typ och såg ut som något slags frågetecken hela dansen. Mycket smart drag alltså. Kanske skulle Anita och de andra komma och kolla på någon av mina uppvisningar idag? Det vet jag faktiskt inte. Men jag får väll se om de dyker upp eller inte haha.

Det får bli ett lite kort inlägg just nu. Jag ska springa iväg snart till mina uppvisningar. Vi hörs! (haha jag gjorde inlägg före dej Anita)

// Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback