Good music by Anita

HejHej. Kom nyss hem från ännu en misslyckad shoppingrunda i stan i jakt på en klänning till "avslutningsfesten" om två veckor. Jag är nog den enda som inte har köpt någon än, känns inte bra. Jag förstår inte varför ingen har tillverkat drömklänningen jag har en bild av i mitt huvud. Men det löser sig nog.

Iallafall så tänkte jag dela med mig lite av bra musik medan jag kollar på desperate housewives.

Johnossi - Man must dance, Family Values, Execution song, Bobby, Summerbreeze. The Killers - Dustland Fairytale. Mando Diao - Give me fire, Long before rock 'n' roll, Maybe just sad, God knows, Kings of leon - Sex on fire, Use somebody. Coldplay - Talk, X&Y, White shadows, Swallowed in the sea, Til kingdom come, Trouble. Timo Räisänen - I wash my mouth with soup before I go, Fear no darkness, promised child. The offspring - You're gonna go far kid

Vissa låtar är lite uttjatade men jag gillar dem ändå. Det finns sjukt mycket fler bra låtar men jag orkar inte lägga upp fler just nu. Johnossi är favoriten iallafall. Kärlek på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback