Kramar till hela världen



Hej
Helt otroligt nog så klarade jag orienteringen, jag kände mig så himla cool. Även fast jag hade panik vid fyran och typ ingen aning om var jag var någonstans, men hur som helst så klarade jag det i alla fall. När jag hittade sista kontrollen var det typ LYCKA. Hahah. Anita klagar på att det är dålig uppdatering från min sida idag? Jag gjorde ett inlägg i morse hallå? haha. Bara för att hon gjorde två inlägg idag. Nej men kram på dej, skojja bara.

Det blev inget prinsesskalas för min del, det kändes lite bättre och stanna hos Moa på sjukhuset så att hon slapp vara ensam hela kvällen. Vi hade sjukt kul också. Moa är väll... ja? Min livskamrat kanske? hahah, jag kan i alla fall inte minnas när du inte fanns i mitt liv så, då borde det ju bli livskamrat. Vi målade bland annat gipsfigurer idag, ni vet sånna som man får måla på dagis? Det var väldigt komiskt och väldigt kul. Det är ju då vi på bilden i fall någon har missat det, även fast bilden är över två år gammal. Kram på dig med. Kram på alla andra vänner med för den delen.
 

Imorgon ska Jenny och jag på kamratstödjarutfykt, yeah vi ska spela laserdome. Och gå på fjärilsmuséum... ? hahah men det blir säkert bra. Kram på Jenny med. Oj vad mycket kramar det blir idag. Kram, kram, kram.

Jag tycker att du är snyggast i din vanliga och i de bruna linserna Anita.

Puss från Tesse


Kommentarer
Postat av: Jenny (Den andra)

Haha, vissa gick ju vilse och kom helt jävla lost, helt plötsligt satt jag i en bil och liftade till tullinge? hur hände det här, kom fram tillslut och detta hände också helt själv. Hihi, vill prata med dig göllunge :D Ha kul imorn ^^ <3

2009-05-27 @ 21:18:24
URL: http://felparkerad.blogg.se/
Postat av: jenny den första, aka hon i inlägget

det kommer bli roligt... i alla fall laserdome:P

kram på dej tesse

(anita du får också en kram...)



ps: kolla in min o malins nya blogg:)

2009-05-27 @ 21:53:12
URL: http://ourstuff.blogg.se/
Postat av: Bea

Bra blogg du har :)

2009-05-27 @ 23:40:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:33:03
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback