Söndag

Hej bloggen. Jag sitter just nu och pluggar kemi vilket är otroligt tråkigt. Jag känner att jag inte kan någonting men min lärare har sagt att jag inte kommer sänka mig om jag får ett betyg lägre på provet så jag är rätt lugn ändå.

Tesse har dansuppvisningar hela dagen idag så jag får skriva första inlägget haha. Jag skulle egentligen ha skrivit tidigare men jag väntade på att vår vän Moa ska skicka över bilderna jag tog igår när jag lånade hennes minneskort men hon har inte gjort det än så jag skriver ändå och lägger in någon annan bild. Ni får se bilder från dansuppvisningen senare istället.

Samtidigt som jag pluggar kollar jag runt på olika hemsidor efter klänning till våran bal som inte är någon bal utan en "avslutningsfest". Jag har hittat en jag gillar men jag förstår inte måtten på den, liksom midjemåttet är större än bystmåttet? Men den är väldigt fin och frakten är billig så kanske beställer och skickar tillbaka i värsta fall.

Sen har jag försökt solat lite men det går inge bra, min rygg gillar visst att vara kritvit även fast jag sitter ute i flera timmar.



Någon bild tagen av min lillasyster i vår trädgård.

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback