Ögonfärg

Det verkar vara lite halvdålig uppdatering från Tesses sida idag, men då får ju jag uppdatera lite mer istället:)
Jag skulle gissa på att hon är någonstans och klär ut sig till en prinsessa, hon ska nämligen på prinsesskalas idag. Det låter ju trevligt.

Jag känner mig väldigt glad och sliten just nu. Glad för att jag har nya linser så jag ser bra igen och för att jag äntligen har köpt sista twilight boken! Den är riktigt fet och på engelska också, men det ska nog gå bra. För en gång skull har jag faktiskt tid till att läsa.
Men jag hatar att känna mig såhär sliten. Har gått omkring i sunkiga kläder hela dagen med ofixat hår i en knut. När jag åkte till optikern en stund idag så hoppades jag att inte träffa någon jag kände på bussen hem eller så. Haha men sådan tur hade jag ju såklart inte.
Apropå linser så funderar jag på att använda färgade snart igen. Har testat bruna och blåa förut. Jag tycker det är jättekul att byta ögonfärg. Bruna ögon är finast på mig tycker jag.



Bruna, blåa eller naturligt gröna ögon?

// Anita


Kommentarer
Postat av: Malin

jag tycker alla är snygga :) men dom blåa ser coola ut och dom bruna ser fina ut till ditt hår:D

2009-05-28 @ 11:22:35
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback