Dagen som borde suddas ut ur almenackan

Hej
Tisdagar är verkligen veckans värsta dag på alla sätt och vis. Dubbeltimme i matte, gå i skolan från 8.20 till fem, alltid ha dans klockan kvart över sju och aldrig hinner hem, alltid jobbiga franskaläxor till onsdagar. Så dessa dagar slutar alltid med att jag antingen sitter kvar i skolan, går till ett café eller åker till danssalen efter skolan och pluggar så länge jag hinner, jag dansar, och sedan åker jag hem och pluggar klart allt jag inte hunnit vilket alltid slutar med att jag inte är klar förrän typ elva. Så nu är jag helt död och tänker sova väldigt, väldigt snart.

Men idag var det alla fall mysigt att sitta och plugga på waynes på götgatan, det är så mycket roligare när man är flera. Vilket vi då var. Mys.

Jag hittade lite bilder från ett random tillfälle i somras när vi var borta i sickla (?), vad gjorde vi där kan man ju fråga sig men det var mysigt.


Jenny och Malin är så gulliga

För övrigt, kan man inte bara ta bort tisagar och sätta en extradag på slutet av veckan istället? Skitsmart ju.
Måndag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag, Jordag
Jordag ska bli veckans allra bästa dag och då ska man äta glass och måla.

Nu sks jag very much sova så hade himlans bra

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback