Dead until dark

Hej
Just nu är jag så himla sugen på att läsa "dead until dark" att jag dör. Haha, jag måste nog åka och köpa den idag. Det är alltså första boken av serien "southern vampire mysteries", och det är de böckerna som true blood är baserat på. Så typiskt mig att bli galen i någonting och sen kan jag inte sitta still förrän jag har läst ut hela serien. Jag är verkligen alltid så, det funkar inte för mig att bara gilla en serie, bok eller film och tänka att jag kan se fortsättningen när jag har tid. Antingen så är jag helt besatt av något eller så tycker jag inte om det alls. Tillexempel när vi började kolla på OC, jag var tvungen att se mera hela tiden, kunde inte sluta kolla. Eller med Harry Potter, helt galet besatt, och så twilight då som jag såg fyra gånger på bio. Bara några exempel.

Så mitt senaste beroende är alltså true blood och det är anledningen till att jag alldeles snart ska åka iväg och införskaffa första boken.



Puss och kram

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback