mysig kväll

Här sitter jag och är ganska uttråkad.. men jag har ändå ingen lust att sova. Det kan bero på att jag sov 12 timmar inatt hehehe. Det var helt obeskrivligt skönt!

Jag hade egentligen inga planer ikväll, men jag hade ingen lust att vara hemma när pappa har "gubbkväll"(som han själv kallade det) hahah. De skulle typ spela biljard precis utanför mitt rum, treevligt. Jag hamnade iallafall hemma hos malin med jenny. Vi körde lips (typ singstar) och jag lärde de världens mest meningslösa men beroendeframkallande lek. ("enblåvadåenblåvadåenblåjahaenblå!engrönvadå.. etc"). Jag och typ halva min klass satt kvar i matsalen en timme efter att vi hade slutat igår och körde den haha. Finns till och med filmklipp uppe på facebook! Kanske kan lägga ut det här om jag får tag i det?

Jag ägde förresten på att sjunga viva la vida på lips, jag uppnådde big bang. Vilket typ är det högsta i spelets universum-inspirerade rankingsystem.



lite fel personer(förutom jag i bakgrunden kanske) men detta är ändå vad kvällen har bestått av. En väldigt rolig kväll.

// Anita


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi eddipeddi ser ut som ett gulligt spöke hahahha xD

2009-12-03 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback