heja mitt immunförsvar!

Nu är det såhär att på onsdag har vi en asviktig tre timmars lång "uppsatsskrivning" i svenska som vi har förberett oss inför typ hela terminen... Jag är ganska dödens om jag missar den. Men det finns ju inte direkt något jag kan göra åt att jag är sjuk? Det finns ju en risk att jag har svinis, influensa A(H1N1), baconfeber eller vad man nu vill kalla den. Jag har iallafall läst att jag ska ha varit feberfri en hel dag innan jag går till skolan igen.
Igår typ levde jag på alvedon, idag har jag inte tagit en enda. Febern har gått ner till 37,8 men den har liksom stannat där. Den har varken gått upp eller ner under hela dagen. snäLLA SNÄLLA säg att jag blir frisk så fort som möjligt!

Århundradets tråkigaste inlägg? Jaja, det får ni stå ut med.

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback