I hear voices in my mind and you're worried that you're the freak?

ojoj, vilken beundransvärd uppdatering vi har va?

Om mindre än TVÅ timmar börjar twilight/new moon kvällen! NAJS. Jag kommer få cirka 2 och en halv timmes sömn inatt.. Vi läste en artikel om sömnproblem på svenskan idag, lite illa att jag kände igen mig i allt. Det funkar inte riktigt att bara sova typ 6 timmar per natt längre. Det märkte jag när jag somnade klockan halv 5 i tesses soffa igår när vi kollade på film. Jag somnar alltid till filmer, men det är lite mer okej när det är mitt i natten..
Iallafall så har jag tre roliga kvällar i rad att se fram emot nu.

jag är FETT TAGGAD!
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback