katastrof i kvadrat


Detta är mitt senaste konstverk, "katastrof i kvadrat"

Nej. Den är så misslyckad att jag dör. Den måste vara klar på torsdag. Jag vet inte vad jag ska göra. Panik. Jag kan ju bara inte lämna in den här kaotiska saken. Alltså den är ju verkligen inte klar på låååånga vägar 

Man var ju tvungen att ha sju olika matreal och dela in personen i sju delar och så, därav alla ringarna å pappersgrejset mitt i allt.

Shit pomfrites.
Jag fick MVG på hellmanprovet, i både kulturhistoria och histoira. Creds till mig

//Tesse

Kommentarer
Postat av: Moa

DEN E JU FETT BRA PUCKO! du skulle sett min seileben idag muhuhuhu på det :P men hon typ wow mvg.. det är inte svårt alltså..

2009-11-03 @ 22:58:04
URL: http://moas.tk
Postat av: karro

Den är ju fett snygg tesse!

2009-11-05 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback