Tessetessetessetesse

Heheheheheh hejhej
Jag har glömt bort bloggen lite senaste tiden. MEN jag har faktiskt haft väldigt mycket att tänka på så det har bara blivit blä och blogga eftersom jag inte har vetat vad jag ska skriva. Hur som helst nu mer är livet himla bra och jag har bestämt mig för att fortsätta och vara estetare på södra latin. Har ju varit inne på att sluta ett tag. Men nu har jag kommit fram till att jag var dum i huvudet som ens tänkte tanken. Förresten är det näsan helt omöjligt att lämna klassen som är bäst. Haha, vi ska tågluffa i sommar! Kanske, haha. Men allvarligt hur kul skulle det inte vara? Vi satt i 40 minuter och planerade vår tågluff idag i kaffis. De hade gjort jättemysigt där med massa tända ljus, mysig musik och så kunde man köpa glögg! MYS.

Såg Anita för första gången på hela veckan med, hon har ju varit sjuk. Inte för vi sa så mycket mer en hej men haha. Man e så van å se henne överallt å så har hon inte varit där liksom? haha. 

Jag lyssnar på musik woho. 


Jag har lite nya kläder, eller ja inte nya direkt, mer hittade i källaren, men det är najs!

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback