undviker historian..

Jag har kommit fram till att den här veckan kommer bli najs! Jag ska bara klara av helvetes historiauppsatsen på tisdag först, då vi ska jämföra medeltiden med renässansen...
Sen på tisdag kväll så ska jag och några till "jobba" under stockholms filmfestivals invigningskväll. Vi ska bära facklor och "leda de celebra gästerna från skandia till sturecompagniet". För det så får vi medlemskort till filmfestivalen och gratisbiljetter till två filmer tror jag. Hoppas det blir roligt!

Sen på torsdag är det som sagt nattpremiär av new moon! Är sjukt taggad på det, bio från halv tio på kvällen till typ två på natten(y). Jag gissar att jag kommer vara helt död på fredagen och jag kommer inte direkt få vila upp under helgen haha. Både fredagen och lördagen kommer bestå av födelsedagsfirande, NAJS.

Men nu är det fokus på historia...
// Anita

Kommentarer
Postat av: Moa

JAG E SÅ JÄVLA AVIS patrik skull bjuda mig på den premiären men då fanns det bara en biljett kvar, och hur kul e deT?

2009-11-16 @ 19:54:53
URL: http://moas.tk
Postat av: jenny

jag vill gå, jag hatar matteprov, jag undiker matematiken... det är synd att någon (jag) kommer misslyckas totalt med sitt prov om hon inte börjar jobba snart



anäkgnbw



men anita och tesse är snälla själar.

2009-11-16 @ 21:39:15
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback