vi genom åren saknasakna

Och imorgon ska jag träffa mitt gäng! (kan ni inte imorgon nu så blir jag ARG, för jag är fett pepp på det) Ska bli bäst för det känns som jag inte har träffat mina muffinklubbkompisar på typ tusen år alltså! Men det blir ju väldigt stor skillnad, från att umgås med varandra verkligen tjugofyra timmar om dygndet plus att vi nästan bara hade gemensamma kompisar utanför gänget till att liksom alla har nya kompisar och vi inte ses hela tiden. Så imorgon ska vi ses wohowohowoho.


muffinklubben. Shit att vi gick i åttan asså.


haha harry potter kväll


harry potter kväll


hahaha

hahaha


skolavslutning i åttan haha

haha åttan

haha gröna lund i åttan, anita och jag kör på samma tröjor

The gang


GRATTIS MALIN när hon fyllde 15 haha

regndans sommar 08


hahaha

malin och jag leker tåg! hahaha det var kul

haha ofta mitt rum. Kul. Harrypotterkväll haha.


uhhh åttan så länge sen!

woho på oss

så klockren bild haha

hm divided på drottninggatan ihhhh

åh mysigt

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback