systrar i jeans


Mer än ett års gammal bild haha... klassresa till östersund i början av 9an.
Igårkväll var jättemys. Alla var typ dödströtta så vi slocknade nån gång redan vid 12-1 haha. Vi sov fyra stycken i tesses 1,20 säng, mysigt värre.

Förresten så är det knäppt hur ens klädstil förändras genom åren. I fyran-femman va mina favoritfärger limegrön och knallgull och det syndes på mina kläder. Hade massor av färgglada plastsmycken, skärp, diadem och skor. Kanske lite svårt att tro nu men det är sant.
I sjuan-åttan var mitt absoluta favoritplagg jeans, hade på mig det varenda dag. Jag älskade långa tighta tröjor och min svarta puma collegetröja med dragkedja.
Sen förra sommaren fick jag för mig att köpa ett par trasiga baggyjeans som jag hade på mig några gånger haha.
Nu kommer jag inte ens ihåg senaste gången jag hade jeans på mig, och färgglada kläder kan man verkligen inte säga att jag har hahaha.

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback